woensdag 13 april 2011

De wachtweken - deel 2

Nog meer verzamelde stukjes die jullie tegoed hadden:

Zaterdag (dag 6 na de tp): Uitstel van executie?
Nog wat meer druk in de onderrug en buik gevoeld vandaag. Nog wat meer bruinverlies gehad ook. Ik durf niet meer naar de wc gaan en als ik ga, durf ik bijna niet de toilet weer te verlaten. Komt er bloed? Of krijg ik nog uitstel van executie?

Doe werkelijk geen oog dicht tegenwoordig. Heb uren liggen staren in het donker (kan ook een gevoel geweest zijn want het was toch verbazend snel ochtend).

Dinsdag: Dag 9 en weer zoveel dichter bij het gekkenhuis
Een week geleden geloofde ik er niet in. Vandaag heb ik nog steeds geen regels. Geen bruinverlies meer gehad ook niet. Slechts lichte krampen, of eerder een soort drukkend gevoel, maar met eierstokken die flink gestimuleerd en vervolgens leeggeprikt werden en daarbovenop nog wat extra viezigheid te verwerken krijgen, is dat waarschijnlijk niet zo abnormaal.

Wel nieuw: mijn borsten lijken wel te groeien met het uur. Ik lijk letterlijk uit mijn bh te barsten. (Ofwel is mijn bh gekrompen in de was.)

En nu loop ik eigenlijk de laatste dagen serieus te hopen dat het deze keer wel lukt. Zo, daarmee staat het zwart op wit. (Al zegt mijn pessimistische ik dat ik waarschijnlijk vanavond wel mijn regels zal krijgen. Net zoals vorige keer.)

Woensdag (dag 10): Verder niks te melden
Vandaag nog wat verder gedaan met verf tegen de muur te kwakken en met het verorberen van chocolade-eitjes (met mate).

Heb nog steeds geen bloedverlies. Heb amper nog krampen. Heb daarentegen een uitdeinend schap. Heb deze morgen mijn bh losser moeten maken en ik voel me nog steeds compleet ingesnoerd; al komt dat misschien door al mijn gesnoep van de laatste tijd, want mijn broeken spannen ook serieus...
Nog twee dagen 'till D-day...

6 opmerkingen:

  1. amai, dit is spannend (ook voor ons). Ik duim van harte mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nja, dat ziet er toch zo slecht nog niet uit eh. Vooral dat je regels er nog niet zijn. Bij mij is dat absoluut nooit een referentie omdat utrogestan heel de boel tegenhoudt. Bij jou is dat niet het geval meen ik begrepen te hebben.
    V.erpoest zegt ook dat het eerst waaraan vrouwen merken dat het gelukt is, de borsten zijn. Kijk eens aan.
    Barst gij nog maar wat verder uit je kleren en onderwijl doen mijn duimen hier overuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog twee dagen 'till D-Day? Ik ben suuuuuuuperbenieuwd! Succes! En ik ben aan het duimen, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! Wat spannend!! We duimen mee, dit bericht heb je gisteren geplaatst dus nog 1 dagje....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend spannend, ik hoop hier heel snel heel mooie berichten te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my God, als ik dit lees denk ik onmiddellijk dat het wel gelukt moet zijn! Met het risico van me zodadelijk bij je volgende post slecht te voelen dat ik het geschreven heb, schrijf ik toch dit: toen ik de vorige keer zwanger was, waren de borsten ook hetgene waaraan ik het direct merkte. Ongelooflijk hoe die maar groeiden, en dat al voor mijn positieve bloedname! En dan zou dat bruinverlies allemaal perfect verklaarbaar zijn...
    Oh ik hoop het zo!
    (en nu snel op naar je volgende post!)

    BeantwoordenVerwijderen