zondag 25 september 2011

31-30

Het was zover. Na jaren hopen en wensen elke keer ik kaarsjes mocht uitblazen -“volgend jaar doe ik dit zwanger of met een kindje in de wieg”- heb ik mijn verjaardag eens zwanger mogen vieren. 31 jaar en 30 weken zwanger.

Eigenlijk werd die niet echt gevierd want ik kan momenteel niet echt meer vieren. 't Is te zeggen, als het thema van het feestje 'aangespoelde walvis' is en iedereen een eigen zetel heeft om in te liggen, dan ben ik queen-of-the-show, maar voor alle andere feestjes moet ik toch passen. Daarom hebben we maar gedaan wat net nog wel kon (en dringend moest voor ik niet meer kan): suikerbonen gaan kiezen. Ook een fijn verjaardagscadeau natuurlijk. En er zal wel eens een groter feestje volgen wanneer de tweeling er is en ik weer alles mag eten, want eerlijk: wat is nu een verjaardagsfeest zonder chocoladetaarten (liefst die met een laag chocolademousse in, he)?

7 opmerkingen:

  1. Toch nog van harte proficiat!
    Op naar de volgende verjaardag als moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je nog niet gefeliciteerd. Gaaf hoor, wat een goed nieuws!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte met beide mijlpalen Marit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beetje te laat, maar daarom niet minder gemend: Proficiat! Volgend jaar blaas je 32 kaarsjes uit met 2 baby's in 2 wiegen. :) Of zouden ze tegen dan al kruipen? Liefs. Me

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik had net een reactie getypt, maar weer iets verkeerd gedaan en dus opnieuw beginnen...grrr...
    Alleszins ook hier een dikke proficiat! (met dezelfde grappige knipoog naar 'dikke' als Tober.. :-) )
    Ik denk trouwens dat we niet alleen op ongeveer hetzelfde moment uitgerekend zijn, maar blijkbaar ook op ongeveer dezelfde dag verjaren: ik op 24/09, jij op de 25e dan? Toch grappig toeval :-) En ook je gevoel vind ik heel herkenbaar: ook ik heb toch een paar jaartjes zitten dromen dat het eindelijk op de volgende verjaardag anders zou zijn. En kijk, nu is het zover! dat is toch al een heel cadeau op zich he.. :-)
    Succes nog met de suikerbonen!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen