zondag 2 januari 2011

2011 geeft er meteen een lap op

Gelukkig Nieuwjaar!! Hoera! Iedereen springt recht van de tafel. In een fractie van een seconde is de kamer veranderd in een geharrewar van vrienden die elkaar omhelzen en kussen en iemand anders omhelzen en kussen en gelukkig nieuwjaar! En beste wensen! En...

En de àllereerste (!!!) beste wensen die ik op mijn bord krijg, zijn: 'en veel babietjes dit jaar, he' AARGH! (En nog eens AAAARGH voor het gebruikte meervoud!!) Ik lach en draai me meteen om want er zijn gelukkig nog een pak andere vrienden in de kamer die ik nog moet gelukwensen.
Een andere vriend staat me al met open armen op te wachten. 'Beste wensen, Marit,' joelt hij, 'en een babietje dit jaar, he'. AAAAAAAARGH! Is dit een complot?! Dit keer lach ik serieus groen. De vriend merkt het. Er volgt een bedremmelde 'oei'. En dan draaien we ons allebei maar om in het tumult van middernacht. Er wachten nog andere mensen. Allerliefste komt me redden met een lange omhelzing.

Geweldige start...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten