zaterdag 12 maart 2011

En we zijn vertrokken

Het startschot is gegeven. Donderdag kreeg ik mijn regels. Vrijdagochtend naar de bloedprik. Vrijdag om 11u al telefoon van de Monitoring (ik viel van 't verschieten van mijn bureaustoel want ze bellen normaal gezien pas na 14u) met de melding dat ik onmiddellijk mocht starten met de Decapeptyl. Onmiddellijk als in: nu meteen. Waarop ik, enigszins geschrokken: 'dat zal wel wat moeilijk zijn, want ik zit op het werk en heb mijn gerief niet bij me'. Had me dan ook gewaarschuwd, he, dan was ik voorbereid geweest. Ach, geen nood, vond de man (het was een man dit keer!), dan maar gewoon deze avond van zodra ik thuis was (wel zo snel mogelijk). Dus daar ging mijn plannetje om na het werk nog even binnen te springen bij een winkel voor een klein verwennerijtje.
Ach ja, mijn regels waren zo vreselijk pijnlijk dat dat uitstapje naar de winkel toch al op de helling stond.

Na het werk, en de dag duurde echt éindeloos, meteen naar huis. Binnen, kus aan Allerliefste en naar de badkamer. En daar heel geroutineerd die spuit klaargemaakt en hop erin. Het verbaasde me dat het zo vlot ging. Zo'n dingen verleer je blijkbaar niet.

Deze morgen voor het eerst ook weer die gsm-wekker op om mijn ochtendspuit te zetten. Pfffft...
En straks komt er nog Menopur bij.

Jaja, ik ga ervoor. Ik wil minstens evenveel follikels als de vorige keer (13-14) en vooral meer goede embryo's. Minstens twee toppers dit keer. Dat mag toch, he? Eentje bij de eerste poging (van de 7 eitjes, werden er 6 bevrucht, maar daarvan was maar ééntje echt goed, één andere haalde de vriezer, maar niet meer mijn buik). Dus nu twee bij de tweede poging. Elke keer een beetje beter.

2 opmerkingen:

  1. Alriiiiiiiight! Goed dat je bent mogen starten! Wij hopen hier alvast op een mooie 'oogst'!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar duim ik mee voor!!
    Heel veel succes ermee!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen